Hareketli kitaplar

Kitaplar hayatımda ki önemlilerimdir.kızımda da aynı duyguları hissettirebilsinler istiyorum o sebeple en çok kitap alıyorum,hergüne bir kitap ayarlıyorum,önce kendi kitabımı alıp okumaya başlıyorum görsel olarak bilincine yerleşmesi için, çünkü kitapları çok sevme nedenim canım annemin
bize uyguladığı bir yöntemdir ve bende de Erkek kardeşim de de işe yaradı. küçükken bize kitap okurdu bol bol her kitabı ama.çok geniş bir kütüphanesi vardı dünya klasikleri baş köşedeydi hatta bi arkadaşının bir gün "yahu kitaba para veren bi sensin,zaten yoğunuz nöbet,hasta vb derken vakit nerden buluyorsun" demişti,annemde istiyorum ve vakit kalıyor hepsi bu demişti.onu elinde kitapla görmek kitaplara olan sevgimizi pekiştirdi.inşallah kızım da kitaplara aşık olur...

En sevdiğimiz kitaplar hareketli olanlar renkli,hareketli şimdilik ayı nerde,merdivende ne var,kova ne renk? Gibi oyun kısmındayız  ama elini atıp sağından solundan çıkarttıklarına da da müthiş eğleniyor..sizde deneyin,eminim severler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...