Arhavi ve Ezmoce köy evi

Rotamız Hopa oradan Batum Nerede kalalım derken internette arhavi de Ezmoce köy evi sayfaları çıktı karşımıza fotoğraflarda çok beğendik ve aradık şansımıza yer de vardı,giderken tedirgindik nasıl göründüğü gibi mi vs diye ve bahçesine adım Atar atmaz çok doğru bir tercih yaptığımızı anladık bahçesi bile o kadar güzeldi ki uzun bi süre odaya yerleşmek aklımıza bile gelmedi:)) bizi sanki akrabalarımızı ziyarete gelmişiz gibi karşıladılar köyüme gitmiş gibiydim.Yuşa mira özgürlüğe bıraktı kendini ördekleri kovaladı çimlere atladı nereye gideceğini şaşırdı :)) evin içine girince de ayrı büyülendik herşey öyle güzel detaylanmıştı ki nereyi çeksem şaşırdım zaten Ezmoce evinin hikayesi de bambaşka bir güzellik Facebook sayfaları mevcut baktıkça bakılan okudukça okunan bir sayfa. Harika yapılmış ev yemekleri ile masa kuruldu ve kocaman bir aile olarak akşam yemeği sohpetler eşliğinde yendi(yolda arayıp akşam yemeğinde ne isteriz diye bile sordular)yemeklerin lezzetini anlatmam mümkün değil tabi doyduk ama yemeyi bırakamadık..temiz hava bol yeşillik sabaha günaydınımız yine harikaydı misss gibi konularla kalktık hemen kahvaltıya geçtik açık büfe amaa öyle sıradan değil organik herşey,hazır gıda yok anne eli değmiş gibi tabiri uygun taptaze gözümüzün önündeki tavukların yumurtalarıyla yapılan tereyağı sahan yumurta Muhlama yazarken ışınlanmak istiyorum yaaa Ezmoce yi bırakıp yola çıkamadık resmen,çok ama çok güzeldi..kısa tuttuğumuz için pişman olduk amma yeniden gideceğiz tabii ;)) kızım gık bile demedi abiler buldu,gezdi,oynadı,yedi,içti arabaya binmek bile istemedi o derece :))) uğurlamamızı tulum çalarak yaptılar tam anlamıyla tadı damağımızda kaldı...



1 yorum:

  1. Şuan öyle bi derin nefes aldım ki burayı okurken oraların havası doldu sanki içime:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...