En iyi cips evdeki cips

Evet cipsimizi de evde yapıyoruz biz ;) ve o parka cips getiren annelere meydan okuyoruz.(hadi biz neyse ama canı isteyip yiyemeyen alerjileri olan çocukları düşünmeliler)
yiyecek içecekleri (yararlı olmayanlardan bahsediyorum)parka getirip çocukları ile hapur hupur yiyen annelere çok söz var ama söylenmiyor hangi birine söylenecek :(( neyse Yuşira cipsi Park'ta diğer çocukların elinden tanıdı ve bayıldı tabi,bende çoook kolay bir cips yaptım ona ve severek yiyoruz.bir diğer seçeneğimizde annemin maraşlı komşusundan geldi.onların tarhanası cips şeklinde ve sağlık fışkırıyor bi kere el yapımı haa bu arada herkesin maraşlı komşusu yok tabi ama onalara da seçeneği yöresel ürünler satan yerler sunuyor,paket halinde Maraş cips tarhana diye satılıyor.tadı da çok güzel ayrıca çorbası da ekşili ve lezzetli. unutmadan benim ev cips
im basit ötesi; patatesleri soyacakla ince kesip kızgın yağa atıp çevirip havlu kağıta çıkartıyorum bizim yiyeceklerimizide baharatlıyorum ohhh mis gibi çıtır cips oluyor..


                                              Maraş tarhanası



Bu da bizim ev cipsimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...