Kitaplar her yaşta güzeldir

Sıra geldi kitaplara ilk olarak oyun kitaplarımızdan başlamak istedim çünkü evde vakit geçirmek eğlenmek öğrenmek hepimizin önceliği diye düşündüm.. Şimdiki aklım olsaydı hamileliğim süresince bu kitapları okur ve oyunları hazır ederdim çünkü birçoğuna zaman olmuyor uydurmasyon geçmek durumunda kalıyorsunuz ne yazıki:(( yani demem o ki hamile olanlar da okuyorsa durmayın bebeğinize ellerinizle oyunlarını hazırlayın ve bebeğiniz büyüdükçe keyifle oynayın...buyrun oyunları bulabileceğiniz kitaplar ( bende zaman zaman paylaşacağım içeriklerini tabiki;) ) ilk kitabımız "akıllı bebeklerin oynadığı 365 oyun" doğumdan itibaren kullanacağınız bir çok şey var dediğim gibi ben geç kaldığım için birçoğunu uygulayamadım:(( umarım size yardımcı olabilirim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...