Kahvaltı maması örneği 2

Birgün tatlı birgün tuzlu olarak gidiyoruz demiş ama tuzlu dediğim kahvaltımızı yazmamıştım :)) tuzlu dediysem tuz koymuyorum ama şeker içeren (meyve,hurma vb) hiçbirşey koymuyorum...amma velakin biz artık diğer öğünlerimizde az miktarda tuz kullanımına başladık...Kaya ve himalaya tuzu kullanıyorum....




Kahvaltı maması 2


1 ÇK tarhana(boolll sebzeli olandan tarifi vermiştim ;)) )

1 ceviz

1 yumurta

Biraz peynir

Ve süt



Yumurtamızı haşlıyoruz,diğer tarafta süt ile tarhanayı pişiriyorum kesemize cevizi rendeliyorum başlanan yumurtayı koyup eziyorum yaptığım peynirden de ekliyorum (bazen tarhana ile tel süzgeçten geçiriyorum yemiyor çünkü) tarhanayı da ekleyip yedirebildiğim kadar yediriyorum..bu kahvaltılıkların fotoğraflarını çekmeye teşebbüs bile etmedim çünkü ne yaparsam yapayım güzel görünmesini sağlayamamaktan korktum :)))) ama besleyiciliği konusunda tek kelime edemem tabii....


Afiyetler olsun inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...