Yuşiramın brokoli çorbası

Çocuk büyütmek,dünyanın en güzel en yıpratıcı en olağanüstü en zor ama en kolay en eğlenceli en stresli en en en...diye uzayıp giden bir sonsuzlukmuş.hep ''anne olunca anlarsın"diyenlere kızan ben,şimdi gerçekten anlıyorum :) benim bebekliğime ve çocukluğuma tanıklık edenler ayy sen çok zor bir çocuktun yemez içmez uyumaz durmaz inat vb. Kelimeler kullanarak beni bana anlatır eklerlerdi senin çocuğun nasıl olacak? Diye,oldu işte armut dibine düştü :)) yemeyen çocuk harbiden zor oluyormuş anneye (umursamaz olmayı başarabilirseniz hiçbir problem yok tabi) ama çocuğunuz yiyince sizde doyuyorsunuz lafı gerçekmiş.bende ne yaptım damak tadını keşfetmek için birkaç deneme yaptım ve en severek yediği şeyleri belirleyip sevmediklerini onlara uyarladım sonuç çok güzel çorbalar ve puding kıvamında yemeklere dönüştü.işte en sevdiklerinden biri olan brokoli çorbası buyursunlar efendim tarifimize....


Yuşa Miranın  Brokoli çorbası
3-4 parça brokoli
1 kaşık tam buğday unu
1 bardak ilikli kemik suyu
Göz kararı süt
  
Brokolileri et suyunda haşlıyorum tereyağda unu biraz kavuruyorum (işin sırrı burda kızım çok seviyor bu tadı) sonra hepsini bir araya getirip en son sütü koyuyorum ve çatallar eziyorum hepsi bu ama çok besleyici faydalı ve bir o kadar da lezzetli oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...