Uzungöl uzungöööl

Sümeladan sonra uzun göle doğru yola çıktık..gezerken gık demeyin Yuşa Mira arabaya binince boynuma sarılmaya başlıyor ve imdadımıza tüneller yetişiyor girdiiiikk çıktıııkk diyerek koltuğuna oturttum yarım saat ile bir saat arası oyalanıyor kitap oyuncak vb ile neyseki:)) Uzungöl'e gece vardık ve manzara beklentimizin çoook çoook üstündeydi muazzam bir yer 1 gece kalmak yetersiz kesinlikle daha fazla olmalı oteller zaten çok güzel tereyağda balık vb. hımmmm... oy oy güzeldi yaaa.kızımda akşamları çorba,balık, et gibi seçeneklerden küçük küçük yedi sabahları da kahvaltı mamasına haşlanmış yumurta ezip yedirdim peynir az tuzlu bulursam onu da koydum idare ettik hala kahvaltı yapmadığı için zorlanıyoruz kahvaltı yapan yemek yeme problemi olmayan çocuklar için seçenekler bol tabi... Sabah da ayrı muhteşem bi manzara ile karşılaştık tabi oksijen bol uyanma sorunu yok gece 4-5 kere uyanan Yuşa Mira en fazla 2 kez uyandı öyle güzeldi havası..gece epeyce soğuktu ama kalın şeyleri bol almak lazımmış yanımıza,kıza almıştım kendimi unutmuştum :)) biraz üşüdümmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...