Çakallı da Menemen ve Giresun

Geç de olsa tatil notlarımıza başlayalım dimi ama;)) Ağvadan sonra 1gün Ankara molası Doğu karadeni ze doğru yola çıktık ilk konaklamamızı Giresun'a ayarladık kızçemle gidebildiğimiz kadar gidelim diye ..Samsun her zamanki gibi harikaydı ilk molamızı çakalı da verdik tabi orada Menemen yemeden geçilmedi tadı damağımızda dönünce iki deneme yaptım ama o lezzet tutmadı :(( yola devam ettik malum 16 aylık hiç durmayan bir harika varlıkla otele ulaşma zamanı geldi ve Giresun'a vardık şansımıza hava çoook yağışlıydı sel uyarısı bile yaptılar :)) buna rağmen gezdik giresun da kale ye çıkmak gerekli dendi öyle yaptık manzarayı tarif edemem birde Karadeniz'in tek adası burda yağmur fotoğraflara imkanı vermedi ama dönüşte arabadan da olsa affetmedim;))) kızım uyuduğu için durup çekme imkanı olmadı ama Karadeniz'in her muhteşem yeri gibi Giresun'da harukaladeeee....  Burada bebekle uzun yola çıkarken araba koltuğunda zaptetmek çok zor bol bol eğlenceli kitap oyuncak ve video ile yolları zor gittik yinede büyük bir çoğunluğu kucağımda geçti yolun  :(((

İşte muhteşem Menemen fotosu ama biz öyle gömüldük ki fotoğraf çekmeyi unuttum netten alıntı yaptım;))

Karadeniz'in tek adası

Gün batımını yakalarsam fotosunu koyarım arkadaşşşşş.....