Bebekle Ilk otel deneyimi Ağva

Karadeniz'e batıdan başlamaya karar verdik ve Ağvaya doğru yola çıktık giderken bu kadar  güzel bir yer ile karşılaşacağımızı umamıştım her yer harikaydı..Yuşa Mira ile ilk  otel deneyimimiz orman evlerinde başladı ve tek sorunumuz yemek yedirmek oldu çok şükür çok mutlu geçirdi 4 günü kızım deniz havuz aşığı zaten arta kalan zamanlarda da çimlerde koştu oynadı (biz haşat olduk tabi ama o çok mutluyu) aile oteli olduğundan mutfağı kullanabildim sabahları kahvaltılık yemediği için 1 gün mama 1 gün tarhana yapıyorum yumurtayıda tarhananın içinde yediriyorum giderken onun endişesini  yaşamıştım ama güzel atlattık çok şükür hatta kızıma tavuklarının günlük yumurtasını verdiler çok mutlu olduk..sürekli yürümek ve yemek yemeyi reddetmesi dışında herşeye uyum sağladı güzel kızım hatta her yemek saatinde tek tek masaları dolaştı herkesle tanıştı iyi niyet elçisi koydular adını otelde herkes aa yuşa mira geldi-geliyo-gidiyo modunda idi 😊☺️ Sosyal olması çok hoşumuza gidiyor tabi umarım böyle devam eder...ilk otel tatili sonrasında kızçemin  çok uyumlu aynı zamanda inatçı,sosyal  ve çok hareketli olduğunu 1 kere daha anladık (her yemek saati stresi hariç 😒) ve benim de yemek yememesini takmayıp biraz daha enerjik ve rahat olabilmem gerektiğini (başarabilirmiyim orası muammaaaaa...😉) şimdi iki gün ev dinlenmesi yapıp devam etmeyi planlıyoruz bakalım nasıl olacak :)))).....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...