Ilk yaş ilk parti

Ve o gün gelip çattı...hayatımıza sürpriz  bi şekilde giren ve bütün güzellikleri aynı zamnda zorlukları beraberinde getiren her baktığımda şükür ettiğim muhteşem varlığımızın ilk yaşı,ilk partisi,ilk yılımızın kutlaması... Herşey muazzam olmalı,eksik kalmamalı hiçbirşey,hazırlıklar için program yapmalı ama uyulabilinir mi? bilinmez dedim ve de uyulamadığı çıktı ortaya:)) yinde bireyler yaptım kızçem için ilk olarak tabi ki davetiye ile başladım sonra süslemelerimizi aldık ...hediye kısmı için misafirlerimize kitap ayracı yaptım ve şeker hamurlu 1 yaş kurabiyelerimizi yaptık  :)) pastamızı partimizi yaptığımız mekanın ellerine teslim ettik ve tam istediğimiz bir pasta ile mutlu ettiler bizi.anı çerçevemiz süslerimiz kıyafeti derken 04.04.2014 geldi canım yavrumun bizimle ilk buluşması bir masalın bir duanın gerçek olması herkesten herşeyden kıymetli bir miniğin parmağıma sıkıca sarılmasının yıldönümü...sevinçler bile aynı değil di o tarihten sonra herşey kat kat artıp gelmekte bize..mucizevi bir duygu anlatılmaz bir aşk yazılan her kelimenin eksik kalması tarif edilemez bir şey...can kızım pırlantam 1 yaşına girdi....ben yine yaş dökmeye başlamadan bi kaç foto koyayım ;)))

Allahım her çocuğa mutluluk nasip etsin....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...