Hayata ilk bakış

04.04.2013 sabaha karşı 5.32 dört günlük sancılı süreç sonrası büyük bir huzur rahatlama ve hayatımda duymak istediğim enn güzel ağlama sesi ile gelen mutluluk...minicik bir can verdiler kucağıma ilk dokunuşumu korkuyla yaptım bu hiç aklıma gelmemişti,o kadar narin ve miniktiki korktum zarar vermekten minicik eliyle parmağuımı yakaladı suratında sinirli bir ifade 'rahatımı niye bozdunuz' der gibi..eşim ile hayatımızın en güzel dakikaları idi hem birbirimize hem de kucağımdaki mucizeye bakmak. Bazı doğum fotolarında annenin gözündeki yaşları görürdüm istemsiz bir şekilde gerçek mutluluk göz yaşıymış anladım:)))
Ilk bakış 


Hayata ilk tebessümünü de yakalama ve ölümsüzleştirme şansını da bana verdi can kızım :)) 
Ilk gülüş <3 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...